dinsdag 18 januari 2011

Tweede etage!

Vanochtend een gesprek met de architect en een andere loodgieter gehad. Door de hoge offertes loont het hopelijk een ander ook zijn licht er op te laten werpen. De offerte van verwarming en ander loodgieterswerk komt al op een de hoogte van een huis hier!
Hellen moest thuis blijven, omdat Sam zich al een paar dagen niet lekker voelt en vanochtend aangaf liever thuis te blijven.
Na het gesprek was er weinig meer te doen voor mij, de hele dag werden er zware brokstukken naar beneden gegooid wat soms een onplezierig gevoel gaf door de voor mijn gevoel veel te harde dreunen op de vloeren. Om 15:30 uur ben ik naar huis gegaan, om me maar niet meer te ergeren. Het geeft een erg gemengd gevoel allemaal.

Hieronder de status quo van de hoogste etage.









Wanneer ik dit fotografeerde, vond ik het echt knap van mezelf om het eindresultaat van 'straks' voor ogen te kunnen houden.
Wat een bende!



De ferronnerie heeft de gaten geboord en morgenvroeg zal het hek geleverd en geplaatst worden.

2 opmerkingen:

  1. Jezus Ron, wat een BENDE!

    Maar goed dat je bent vertrokken...niet om aan
    te zien.

    Hoe is het met het voetje?

    Veul sterkte jullie....

    Salut, Bill

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ron,
    Alle nederlandse tv programma's verenigd! Lijkt het.
    Help mijn man is klusser, Bouwval gezocht en
    voor straks Herrie in de keuken,.
    Waar halen jullie de energie vandaan!
    Ben zo benieuwd naar het eind resultaat.
    suc6
    Hans en Viola

    BeantwoordenVerwijderen